Nyhedsbreve

Borgerforeningen udsender 3-5 gange om året et nyhedsbrev til vores medlemmer.

Herunder kan du se alle tidligere Nyhedsbreve ca. 2 år tilbage.

Ønsker du at få et Nyhedsbrev tilsendt på mail eller på din adresse - så skriv til os

Nyhedsbrev maj-juni 2024

Dette Nyhedsbrev indeholder masser af gode nyheder om området - læs det før din nabo.

Læs bl.a. om:

• Arealet (området overfor Asserbo Kro)
  • Programpunkter i resten af maj  og juni måneder, bl.a.
    • Spis sammen – den 22. maj – tilmeld dig nu (fristen er lørdag)
    • Besøg på Sølager – den 4. juni
    • Sommer Banko – den 11. juni – Entre: lodtrækning om 6 præmier på indgangsbilletten,
    • Dame Dag – den 26. juni
  • SOMMER FEST-DAG – den 11. august – foreløbigt program
  • SOMMER FEST-AFTEN – den 11. august – Grill buffet, musik og sang
  • TUR til Græsted kro med buffet og revy – den 23. august

GOD SOMMER.

Nyhedsbrev marts, april og maj 2024

I dette nyhedsbrev kan du læse om:

• Fra generalforsamlingen
  • Vand på Nyvej
  • Aktivitetspuljen på 10.000 kr.
  • Konstituering af bestyrelsen
  • Programpunkter i resten af marts t/m maj måned, bl.a.
    • Tur til Støbeskeen med rabat – den 20. marts
    • Kurdisk aften på Bella Luna – den 16. april
    • Tur til politimuseet i – den 29. april - dato ændret fra den 24.
    • 3 banko aftener
  • Dato for SOMMERFEST – den 11. august
  • Dato for tur til Græsted kro med buffet og revy – den 23. august

Læs det før din nabo og tilmeld dig allerede nu de arrangementer, du vil deltage i.

Nyhedsbrev december 2023

I dette Nyhedsbrev kan du bl.a. læse om:

• Glædelig jul og godt nytår
  • Rekordår
  • Kontingent (100 kr. pr. person) - frist 20.2.24
  • Generalfforsamling 20.2.24
  • Efterlysning af frivillige
  • 10.000 kr. i en AKTIVITETS- & UNGDOMSPULJE
  • Program for 1. halvår 2024

Nyhedsbrev oktober 2023

Nyhedsbrevet indeholder:

• Rekordår for både Borgerforening og vejret
  • Efterlysning af frivillige
  • UNGDOMSPULJE på 10.000 kr.
  • HALLOWEEN KONKURRENCE (tæl heksene)
  • Program for resten af 2023

Nyhedsbrev juni 2023

I dette Nyhedsbrev kan du læse om de mange spændende aktiviteter og arrangementer som Borgerforeningens bestyrelse pusler med for resten af året 2023.

De fremhæver det noget specielle program i august, hvor der er tur til Græsted Kro med sommerbuffet og revy og en anden tur til Naverhulen i Helsingør med rundvisning / foredrag, frokost og kaffe m. brød. Under kaffen vil der være musik og sang.

Helt specielt er der ved at være form på en ASSERBO SOMMER FEST DAG.

Det bliver søndag den 13. august fra kl. 13 på kroen. - Program vil være med Trylleri, ballon, mesterskaber i minigolf, is, kaffe / kage og så kan man tilmelde sig kroens grillbuffet.

Men Nyhedsbrevet indeholder da også programmer med Banko, potvinssmagning, Dame-,og mandeaftener og meget andet.

Download programmet og sæt allerede nu kryds i kalenderen for de aktiviteter du vil deltage i.

GOD SOMMER.

Nyhedsbrev marts 2023

I dette Nyhedsbrev kan du læse lidt fra generalforsamlingen og den fælles frokost vi indledte med.
Der er også nyt om konstitueringen af den nye bestyrelse der blev valgt på den ordinære generalforsamling i februar.
Og så kan du læse lidt om vores Børnebanko i februar, hvor hovedgevinsten på 2 biografbilletter igen blev uddelt efter et spændende ekstraspil.

Endelig er programmet for marts - juni også med.

Nyhedsbrev januar 2023

I dette Nyhedsbrev kan du læse lidt om det der sker i Asserbo Borgerforening.
Du får dato for vores generalforsamling, ligesom du får ”serveret” programmet første kvartal og lidt om hvad vi i øvrigt arbejder med for foreningens medlemmer.

I første halvår bliver der ikke mindre end 5 Bankospil, 3 mande- og 3 dameaftener og så skal vi da igen spare på indkøb, madlavning og oprydning / opvask når vi mødes til Fællesspisning på vore lokale restauranter.

Og så arbejder bestyrelsen videre på en tur ud i det blå, teatertur til Støbeskeen og meget mere.