Vær opmærksom på, at børn under 15 år deltager gratis, hvor intet andet er angivet.

På denne side vil vi løbende annoncere borgerforeningens arrangementer og aktiviteter.

Der bliver mange, så du vil kun kunne se omtale af de enkelte arrangementer 3-4 ad gangen.
Siden vil løbende blive ajourført, så allerede gennemførte arrangementer bliver slettet og nye komme til.

Velkommen

TILMELDING:
For arrangementer hvor det er angivet, at man skal tilmelde sig gælder, at tilmeldingen bindende efter
fristens udløb.
Tilmeld dig / jer via denne hjemmeside (Skriv til os)  - klik på knappen "Tilmeld dig nu"

Du kan også tilmelde dig hos Borgerforeningens sekretær: Kim Snekkerup på tlf.: 2941 2662 eller på
mail: snekkerup@email.dk

NB! Det er IKKE nok at trykke "deltager" på begivenheder i vores facebook gruppe.

SPIS SAMMEN

KREBINETTER m. kartofler og grøntsagsstuvning

Så er det sidste chance før sommeren for at spare indkøb, tilberedning og oprydning efter din aftensmad.

Vi afslutter første halvår’s spis sammen arrangementer med et arrangement på kroen som vil servere krebinetter med kartofler og grøntsagsstuvning.

Til maden vil der være 1 øl, 1 glas vin eller 1 sodavand.

Herefter kan der købes drikkevarer til kroens almindelige priser.

Efter maden vil der være kaffe / te og kage.

Pris:

Medlemmer: voksne 110,- og børn under 15 år 65,- kr.
Gæster: voksne 135,- og børn under 15 år 90,- kr.

Tilmelding til Borgerforeningen senest den 16. maj

Alle er velkomne

BESØG SØLAGER

Landbrug og gartneri mm.

TIRSDAG DEN 4. JUNI KL. 13:30

Sølager landbrug og gartneri er økologisk, og en del af Sølagers fem værksteder.

Lederen - Jim Frøhling - vil selv guide os rundt på værkstederne fra ca. kl. 14 til ca. 15.30.

Vi slutter besøget af med kaffe/kage fra ca. 15.30 til 16. Her vil der være mulighed for en snak og måske også få svar på evt. spørgsmål, som er opstået under rundvisningen.

Du kan også købe varer fra gårdbutikken. Der er emballage, men vi syntes at du skal tage dit eget indkøbsnet med!

Du skal selv sørge for transport derud eller vi kan sørge for at du bliver kørt i privatbil (adresse oplyses ved tilmelding).

Meddel ved tilmeldingen om du ønsker kørsel.

Pris:
Medlemmer gratis – Gæster 25 kr.

SOMMER BANKO

Tirsdag den 11. juni kl. 19

dørene åbner kl. 18

10 spil med flotte og inspirerende tema-kurve med fast og flydende godt til grillen eller sommerturen til strand eller skov.
Eller måske nogle skønne sommerting og lidt at hygge sig med i haven (hvis du vinder dem).

Spil med gavekort til MAKU
samlet værdi 400,- kr.

Der kan købes kage, kaffe/te samt alm. flaske- eller
dåseøl og sodavand til borgerforeningens priser.

Plader kan købes for 10,- kr. pr. plade

Salg af lodder ved bordene (5 numre for 20,- kr.)

Entre:

Medlemmer: 10,00 kr.

Gæster: 30,00 kr.

Medlemskort kan købes i indgangen

Alle er velkomne

Tilmelding ikke nødvendig

MAX. 80 PLADSER

Du kan dog reservere adgang

Reservation med alle navne på

Sms til 29412662 eller
på mail: snekkerup@email.dk