Efter en fantastisk forårsdag satte Borgerfoeningen  "prikken over i'et" ved et lige så fantastisk FORÅRS BANKO på Asserbo Kro.

Over 50 medlemmer og gæster var mødt og der var som sædvanlig et højt humør hos samtlige deltagere.
Mange spiste lidt inden spillet gik igang og der var også mange der fik sin aftenkaffe og kage både før og under spillet.
Pausen blev brugt til enkelte "røgpinde" (udenfor) -optankning i baren og sidst men ikke mindst til en tiltrængt tur på det lille hus.
Snakken gik lystigt og alle hyggede sig.

Og mange var selvfølgelig glade for at kunne gå fra aftenen med en gevinst under armen. Enkelte med hele favnen fuld.

Aftenen bød på i alt 10 spil og 2x lotteri - og på et af spillene havde Borgerforeningen modtaget 2 enkeltbilletter til "Time Winder" som gennemføres 27.-29. maj ved Grønnessegård i Hundested.  Den heldige vinder kan ses med sine 2 billetter herunder.