Julebanko 29-11-22

Tirsdag aften gennemførte Borgerforeningen sit sidste arrangement i år.

Og det blev en stor succes, da ikke mindre end 85 deltog i spillet om juleænder, flæskestege og i øvrigt alt godt til juleforberedelserne og selve juledagene.
Udover banko kunne der købes lodder til det store amerikanske lotteri, hvor der ikke var mindre end 50 gevinster. Lodderne blev hurtigt solgt - og præmierne uddelt - men det kom ikke helt  bag på bestyrelsen, som havde forberedt et ekstra lotteri i pausen. Også dette blev udsolgt og i alt 10 gevinster mere fik en ny ejer.

Borgerforeningen opkrævede entre (10 kr.), men havde så også lodtrækning om 2 store julekurve på entrebilletten.

Vi havde indtrykket af at alle - både vindere og de der gik tomhændede hjem - havde haft en rigtig dejlig og hyggelig aften.

Glædelig jul.