75 års fødselsdagsfest

Bestyrelsen pyntede festlokalet på Asserbo Kro op lørdag eftermiddag.

Søndag kunne vi så samles næsten 40 medlemmer af borgerforeningen med god mad og hygge samt taler og sange.

Vi kiggede i de gamle protokoller og regnskabsbøget og genopfriskede manger dejlige minder fra Borgerforeningens særdeles aktive år med fritidscenter og Asserbo sommerfest som nogle af højdepunkterne.
Tak til Dennis Nielsen for en god og sjov tale om de mange oplevelser som vi har oplevet sammen - med:

• Gadelys
  • Asserbo sommerfester
  • Juletræsfester
  • Fastelavn
  • Legeplads
  • Fritiscenter med børnehave, fritids- og ungdomsklub og interessegrupper for voksne - blandt andet bridge- og skakklub

Vi skriver nu på foreningens historie og vi er en lille gruppe, der vil forsøge at sætte noget af historien på film.

Også tak til formanden Yvonne Vestermann for en god sang, hvor vi også fik lidt fra historien og selvfølgelig blev ønsket god vind fremover.

Endnu engang tak til alle, som var med til at gøre dagen så festlig.